My new favorit bands are pretty much my old favorit bands

Igår kväll blev lyckad. Dessutom fick jag tre bucketter blommor igår. Idag ska jag åka och köpa skor (+väska och handskar hoppas jag) och sedan hämta ut ett paket Shampoo från Disp. Jag funderar på att åka ned till centrum med mopeden och köpa ett par nya snygga spetstrosor. Men jag vet inte fall jag orkar. I det förra inglägget skrev jag lite om mitt nya mode hang-up: 70-tals stil. Just nu tycker jag det är jättefint med en axelrämsväska (som jag har typ 50 av nu, det är bara att leta bland mormors gamla saker).

Classic black leather bag

Axelrämmsväska som i och försig inte är sådär ypperligt hippie-aktig, men den är fin och funkar anyhow. Från Mint&Vintage. Kostar 350 kr, där jag dessutom har 25% rabatt på allt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: