Let's get down to it.

Det är typiskt att när det händer mycket spännande i ens liv, som man verkligen vill skriva om, har man inte tid att sitta framför en dator. Själv orkar jag knappt bry mig speciellt mycket om skolan längre, och kvällarna blir bara senare. Igår var jag på aftonbladet med klassen, man fick välja fall man ville vara på en film- eller tidningsredaktion. Det blev tidning för mig (såklart!) och jag blev chefredaktör. När vi varit där åkte jag hem och låg ute och läste och solade. Runt fyra tiden åkte jag till pojkvännen och han bjöd mig på en jättestor mjukglass med päronglasyr. När jag kom hem så kom Josefin och Tess till mig och vi satte igång filmandet av våran svenska film.
Det blir bara såå topnotch.

Idag så har jag varit i skolan. Åkte hem efter det och pluggade lite inför engelska provet ute i solen (Jag måste bli brownie). Jag åkte på middag tillsammans med alla nior i skolan och sedan var vi på vårsalongen där några av våra finaste arbeten ställdes ut. Nu sitter jag vid mitt skrivbord och läser cosmo. Ikväll är det Grey's, missa inte! 


Anyday, anytime.

Idag var jag och Tess (Johanna och josefin bör också räknas in) helt flummiga. För att inte tala om igår när vi sprang runt och dansade i några 60-tals morgonrockar nere på bryggan. Hallå, vem var det som spetsade saften igentligen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: