i've been training to party at your level

Den stora dagen har annlänt. Idag är det balen och sista gången (föralltid?) jag kommer se vissa personer från min klass. Så här ska jag göra:

1) Duscha - raka, peela och smörja in mig med lyxig duchkräm. Men nej, inte tvätta håret, det får frisören fixa senare idag.
2) Mjuk hud - smörja in hela kroppen (förutom ansiktet såklart, där används bara aloe vera kräm) med min nästintill magiska natusan baby softlotion. Yummy!
3) Åka och köpa lösnaglar med mormor - såklart ska de matcha min underbara blå scarf.
4) Välja vilken väska - jag har faktiskt gått från att ha inget altenativ till att ha två stycken.
5) Leta fram ett par nya strumpbyxor - och ett par extra så jag kan byta fall det skulle råka gå hål på ett par.
6) Åka till frisören - bli klippt och få en fin korkskruvsfrisyr. Åh, jag hoppas det blir vackert!
7) Åka till Tess - på förfest och göra oss i ordning tillsammans.
8) Sminkningen - den står jag för själv eftersom jag är livrädd för att någon make-up människa ska sminka på typ rosa ögonskugga. Man vet bäst själv vad man passar i enligt mig.
9) På med lyxiga trosor - i en butik nära dig.
10) Bal-outfitt on! - woho, nu är allting på, det börjar närma sig.
11) Dricka lite drinkar och prata - va nervös inför balen kommer jag nog också vara.
12) Gå bort till caben - Sätta på hög skön musik och schteeka dig. Haha
13) Komma fram - bli fotad tills man nästan tror att man är en kändis, hälsa på alla som amn känner och på alla som man känner som är där bara för att titta på.
14) BAL
15) Åka hem till Tess - byta om till något lite mer casual och vi är redo för efterfesten. (OBS! Jag har ännu inte kommit på vad jag ska ha på mig efter balen)
16) Party, party


Nathie kör stenhårt på korkskruvar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: