Igår

Vi kom iväg till 50-års festen jättesent så när jag kom fram passade jag på att hugga in på buffen. Jag snackade med Sara, träffade massor av gamla människor som man inte sätt på jättelänge. Jag och Sara bestämmde att vi skulle vara på fredag, roligt roligt. Jag måste också försöka få tag på Linnea - vi har inte träffats på snart fyra år. När jag ätit tårta, druckit läski och minglat lite så skulle vi äntligen åka hem. Då var klockan halv elva sådär. Ungefär en timme senare tog jag hoppen till en fest som va hos en kompis. Vi hade det jättekul, speciellt eftersom några var lite för fulla. Det blev inte alltför sent, jag kom hem vid halv två tiden igår kväll.

Imorse ringde veckarklockan klockan nio. Såklart klarade jag inte av att ta mig ur säbngen så jag sov i ytterligare än timme, gick upp och åt frukort (smörgås, blodapelsin och tropicanas multivitamins) och jag var pigg. Dagen har jag slösat bort på att filma svenska arbetet. Nejdå, det var inte alls tråkigt.

Sen har jag fått ett superhäftigt tema på min mobil: Windows vista. Jag gråter av lycka. Nu ska jag försöka hitta flera sånna här teman, dom är ju så roliga. Jag undrar fall denna sidan funkar by the way.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: