"I Saw your mom naked on the internet"

Idag var vi på Skansen, åkte Djurgårdsfärgan och såg på Storkyrkan i gammla stan. Sedan så observerade jag att där va ju fiket Chokladkoppen som Blondinbella jobbade på förrut. Så Tjusigt! Det var stekhet i stan, men ändå skönt. Jag ska aldrgi mer ta med en kyckling/currymacka i den medkommande förpackningen, från och med nu kan jag lova att jag ALLTID ska lägga den ordentligt i en plastpåse. Behöver jag änns säga vad som hände? Emma stannade länge i Stockholm och kom hem med en muffins till mig. En riktigt stor maffig Amrikansk muffin med rosa puffig glasyr (eller "frosting" som man vill kalla det). Men vad händer sedan? Hon kräver mig på pengar för den. Jaja. Det var ju jag som ringde och beställde en och jag är redan skyldig henne ungefär allt jag äger. Ack.

 

Victoria Beckham för nya Marc Jacobs kampanjen. Inte alls lika snygg som förra, behöver man göra sig mer omänsklig än vad man redan ser ut? Vad hände Marc?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: