I am the only person in the world I should like to know thoroughly

Jag blev helt chockad när jag kollade på klockan och såg att den var nästan sju. Herre gud! Dagen har verkligen gått snabbt (men den är inte slut än). Jag har blivit riktigt duktig på att fota nu, inte för att bilderna blir något att skryta om men att jag tar mig tiden att trycka av några bilder då och då. Det är ju roligt att ha kvar sedan. Igår kväll såg jag på gamla Sex and the City-avsnitt med Therése - vi skrattade åt alla dåliga skämten. Det är sjukt hur dålig humor vi har ibland!


Min mors smaskiga morotskaka


Jag och min farmor (jag ska aldrig mer bli fotad brevid en sån här brun person!)


Min mor till höger och hennes kompis Maria till vänster.


Min syster Emma i rosa klänning och brevid hennes vän Maja.


Enkelt dukat för lunch.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: