He who does not love marsmellows, does not love life

Jag, Emma, Malte, Gustav, Maja och Leopold har just grillat marsmellows. Det kändes faktiskt lite höstigt, eftersom jag oftast brukar göra det på hösten. Dessutom var det kallt ute. Jag älskar hösten, eller igentligen älskar jag alla årstider. Men på hösten är det Halloween, man köper pumpor, går på kyliga promenader, sveper en filt om sig när man sitter ute och äter, träden får vackra färger, massa mode nyheter komemr ut, alla bra program börjar igen efter sommar uppehåll och man kan sätta sig på ett café och bara läsa en god bok. Vad hände med sommarbarnet Lina?


Ps. För någon dag sedan noterade jag att ljudboken "Aldrig Fucka upp" av Jens Lapidus går att ladda ner gratis från DN's hemsida. Perfekt att ha i iPoden när man ligger och steker ute i solen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: