Ha en jättetrevlig fredag kväll, det tänker jag ha!

Herregud!
Nu förstår jag att pensionärerna har mycket att göra. Fastän jag är ledig och det finns inte mycket jag måste, så har jag grejer att göra hela tiden. Efter att jag varit på Gustavs uppvisning idag åkte jag till Bro för att hälsa på min gudmor, följde med mamma och köpte några tröjor och handlade mat. När jag kom hem kom Maja hem till mig och vi drog ned till den nya Sushi baren och köpte, ja, sushi. Det var jättegott! Sen satt vi ute i skuggan på våran nya altan på en filt med massa kuddar och mös och lyssnade på musik. Men brottom som jag har, ska jag nu iväg på filmkväll. Outfitet får ni se imorn om ni har tur!



Sushi, sushi, sushi!


Vi gick "all the way out" med rice snacks också!

Postat av: J M

sushi är så gott=)

2008-06-28 @ 09:55:06
URL: http://handsaway.blogg.se/
Postat av: Linapinafina

Hell yeah! :D

2008-06-28 @ 17:23:04
URL: http://linapinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: