Första måndagen på sommarlovet

Så, vad händer idag då? Jag tror jag ska sova hos min pojkvänn men inför dagen har jag väldigt lite planerat. Jag skulle väldigt gärna vilja vara med Sara, fast jag tror inte det går. Till lunch blir det anyhow nudlar, det kan jag lova er. I förregår han jag med att lägga in lite mode också, det är det som jag igentligen tycker är roligast att blogga om (kanske?), men jag skriver ju främst här eftersom jag vill kunna läsa om mina tankar och dagar i framtiden. Dessutom kräver modejobben photoshop och det tar en väldans massa tid mer och jag måste använda pappas dator eftersom det inte är instalerat här.Vädret är grått och trist. Jag tror jag ska ringa Tess så kan vi sitta och prata och dricka oboy. Låter väldigt bra. Sen är frågan; Ska jag eller ska jag inte åka ned med moppen och köpa nya underkläder, samt låna lite nya böcker?


Åhh, vart tog sommaren vägen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: