Det enda som ger nöjesjournalister mer glädje än att lansera nya stjärnor är att plocka ned de gamla

Idag tittade solen äntligen fram lite igen. Jag blev så himla glad, man skulle nästan kunna tro att jag går på solenergi. Efter att jag ätit frukost idag så gick jag en promenad bort till min mormor och morfar, sedan följde jag med min morfar till centrum och som tack fick jag en cosmopolitan och en god juice. När jag kom hem så satt jag med min tidning i solen och njöt av min lemonad. Sedan åkte jag iväg till pojkvännen. Nu ska jag fortsätta läsa i min tidning och sedan ska jag åka iväg igen. Vad tycker ni om SJP på cosmo omslaget föresten? Själv så älskar jag henne som Carrie och jag hade tyckt det varit lite roligare om hon fotats i en Betsey Johnson blåsa istället. Men jag är nöjd ändå!


Det här är sommar

Postat av: Therése

Ja jag vet men jag är borta då!!! Annars hade jag självklart velat gå, buhu... Jag åker på måndag.

2008-06-25 @ 22:30:56
URL: http://theresegardstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: