Blommor är fint på alla

Nu ska jag strax hoppa in i duschen tillsammans med mina nya Disp shampoo och balsam och oliv duschkräm. Jag fottar dem sedan. Jag är beroende av lyxiga druchkrämer, säger jag bara. Igår var det ju midsommar och det kändes lite trist att jag inte kunde ha på mig något med blommor på (fastän det blev en söt ärmlös klänning med spetsvolanger nedtill och tights). Den här bilden tog jag när jag var i en hemlig affär för ett tag sedan, jag måste köpa något blommönstrat, NU! Ikväll ska jag försöka att klicka hem lite hårvårdsprodukter från internet också.


Blomster är fint tycker jag.

Postat av: Lina

Underbar bild! Varför är den hemlig?

2008-06-26 @ 16:45:45
URL: http://lastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: