Sista dagen i Belgien innan vi åker typ

Efter ett litet breakdown av hela min layout (ja, det var mitt eget fel) gjorde jag om hela f-n skapet. Och nöjd blev jag. Idag har det verkligen spöregnat och jag sprang ut och in i affärer. Jag blev dyngsur eftersom jag inte ville sätta på min fula och tråkiga regnjacka, men det gjorde inget för det var så varmt i luften. Sedan började det blixtra och dundra - jättekul! I Sverige är det så sällan åska, det som är så mysigt. Idag har jag köpt en jättesnygg väska och ett par vita sneaks i converse-modell. Imorn bär det av till Charlottenlund, Köpenhamn, Danmark. Det ska bli grymt kul att träffa Nina, jag gillar även Köpenhamn som stad. Här är lite bilder från de senaste dagarna, hoppas inte någon blir sur för att personen är med på bilderna nu, hoho.






















Postat av: Rasmus

Hahahah!!

Herregud vilka miner på näst sista bilden ;)

2008-07-27 @ 00:59:55
Postat av: Linapinafina

Javet, det ser lite konstigt ur också før att alla sitter længst fram i båten, haha (;

2008-07-28 @ 13:32:02
URL: http://linapinafina.blogg.se/
Postat av: Nina

Vi schteker. Vi steker. Vi är schtekare. Vi är stekare. Vi är grymt coola. Idag åker du ifrån mig fast på måndag kommer jag till dig!

2008-07-29 @ 11:20:12
Postat av: Therése

Jag vet inte, är du hemma nu?

2008-07-30 @ 16:09:43
URL: http://theresegardstrom.blogg.se/
Postat av: Nina

Schtekare. Grymt coola. Ofta. Skönt.Eller hur?

2008-07-30 @ 16:20:23
Postat av: Maja

Söta bilder :)

2008-07-30 @ 21:41:11
Postat av: Linapinafina

Tess: Yes,yes

Nina: Skaffa dig ett liv eller spama nån annans blogg sötnos? ;)

Maja: Tack, lust att va nån dag?

2008-07-31 @ 11:29:40
URL: http://linapinafina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Och ni två är ju så galet söta så man tuppar ju nästan av :)

2008-08-18 @ 00:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: