Royaux des Beaux-Arts de Belgique

God kväll!
Idag har jag varit på Musées Royaux des Beaux-Arts de Belgique med min mamma, pappa och min lillebror. Det var väldigt roligt och intressant, minus att jag dock hade världens skoskav. Fast att gå runt på stora pampiga muséeum och se på Salvador Dali målningar funkar alltid i min värld. Efter lunchen köpte jag lite nya rosa underkläder. Imorn är en stor dag, ni vet väll vad som händer då? Såklart ni gör. Jag fyller år och jag förväntar mig att många gratulations sms. Ring inte på min mobil för att det kostar way to much (för oss båda), men du får gärna ringa på hemnummret till de vi bor hos i Belgien. Så det blir att gå upp tidigt imorn och åka till Paris, gå på resturang, gå på Louvren och shoppa en smula. Åhå, jag undrar vad jag får i present!


Kjol från H&M, tröja från Vila, skor köpta i Belgien och väskan är vintage.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: