Tillbaka till Stockholms dialekterna igen

Dalarna var super.
 Vi hade det jättemysigt. Kvällen började med att vi satt ute i solen och drack läsk, sedan blev det otroligt god libanesisk mat och framåt småtimmarna började det bli lite galet och någon försökte tillverka en poncho av en filt med hjälp av en sax. Såklart blev det god dessert och jag stod och beundrade en kvinnas snygga Miu Miu skor. Vi hade det som sagt sjukt trevligt. Nu är jag helt slutkörd och jag gissar att det kan bero på någon av fäljande andledningar; 1) Det blev rätt sent igår kväll 2) Jag har utsatts för förmycket passiv cigarr rökning eller 3) Jag har cyklat väldigt långt idag.  Imorgon åker vi till Skåne och sover där, och på söndag kommer vi fram till Belgien. Så nu är det bara att packa om väskorna och sen blir det troligtvis "Just my luck" film med Emma.

Måste nog säga att jag tycker att bilden blev rätt skön, jag servar med lite vinglas åt folket.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: