Nu ska jag gå och läsa in min smarta bok

Hello
Nu är jag rätt trött, men jag har lust att sitta vid datorn ändå. Rasmus åkte hem idag och efter det så städade jag "mitt" rum, lyssnade på min Ipod och åt tryffel. Sedan såg jag och Emma på filmen "Säg att du älskar mig", den var väldigt hemsk och jag tyckte inte om den. Tur att vi hade Ben & Jerry glass som lättade upp stämningen. Imorgon ska jag och familjen till Luxenburg för att min mamma ska köpa massor porslin. Själv ska jag köpa shampoo, balsam, duschkräm och andra krämer - dom har väldigt mycket bra sånt där. Dessutom har jag prövat nya Coca cola plus idag med vitaminer och grejer, den har inte kommit till Sverige än. Jag tar med en till dig Tess!

Postat av: Therése

Jo man tackar! :D

2008-07-24 @ 23:16:31
URL: http://theresegardstrom.blogg.se/
Postat av: Nina

Snart kommer du till mig :D

2008-07-25 @ 19:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: