Ner till stranden och bada

Jag är hemma, ja det var ju några dagar sedan jag kom hem nu faktiskt. Jag som trodde att bilresan skulle fortsätta in i evigheten, jag räknade seriöst minuterna tills vi kom hem. Men det var värt det (trots att jag satt inträngd brevid en alltför stor bilstol). Vi stoppade i Danmark hos några kompisar och sov där några nätter. Det var jättefint väder så vi låg på stranden och va i stan och fikade på Baresso väldigt länge. Igår åt jag och Rasmus pizza ute i gräset, men nu kommer Tess snart så jag ska packa en väska till stranden. Massa saker har hänt fast jag orkar inte skrivaom allt.
PUSS


Postat av: Nina

Fett skön bild. UNDRA vem den duktiga fotografen är?!

2008-07-31 @ 22:11:48
Postat av: Ems

Jag tror hon heter Nina Liborius XD <3

2008-08-08 @ 21:47:09
URL: http://emmsinghammarstrom.blogg.se/
Postat av: lisa

vikket fin blogg :D , checka gärna in min oxå :D

2008-08-09 @ 17:08:21
URL: http://jhl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: