Jag är framme och jag är på semester

Hallå!
Efter många timars slitig bilresa inklämd bredvid en gigantisk bilstol där min pyttelilla lille bror suttit (vad hände med rättvisan i världen?) är jag nu framme i Belgien. Nåja, jag har varit det ett tag. Resan började i söndags och vi kom fram till våra kompisar i Viken, Skåne under kvällen. Vi badade i deras pool, snackade, badade i havet och såg på film. Sedan fortsatte vi resan igår och kom fram till Belgien runt klockan fyra på natten. Jag skulle vilja säga att jag lider av jetlag, men jag har ju inte åkt igenom några tidszoner så det är väll föga troligt. Idag sov jag länge, följde sedan med mamma och pappa till mataffären och köpte den efterlängtade bananmjölken. Okej, jag sluktade en hel förpackning redan när vi åkte genom tyskland igår. Förresten, varför är tyskland så stort? Vi funderade på fall de hade utökat gränserna men kom sedan på att - shit - så där tänker vi ju varje år. Jag har även hunnit med att gå lite i affärer, bland annat kollat in ett nytt Zara här i Waterloo. Fast det blev ingen shopping idag, jag orkade inte. Och ja, det kommer bilder, men inte idag. Imorn så åker vi nog in till Bryssel och jag funderar på att dra med systern min på en café-frukost. Det skulle sitta fint. PUSS

Ps. Om ni har hört ryktena så är de inte sanna, fast du får ju såklart tro vad du vill. Jag tänker inte bevisa något. Vilka rykten? Ja, det skulle du bra gärna vilja veta va!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: