Här får jag inte mycket gjort

Okejokej, det blir ingen packning idag.
Dels för att jag är lite slö av mig, dels för att kattten ändå skulle lägga sig på mina vackra kläder (=det skulle lukta katt) och för att ja, jag har tid att göra det imorgon. Förhoppningsvis. Snart väntar middag med mamma, mormor, morfar och lillebror. Sen iväg igen. Medans jag var borta hade biblioteket ringt och sagt att jag behövde lämna tillbaka en bok jag lånat igår, och inte kunde jag gå in och prata med dem heller eftersom det var stängt. Så det var bara att lämna in. Verkligen jättekul att man får låna böckerna så länge i den här staden, verkligen askul. 
Nej, nu ska jag sluta va sur. Jag fyller ju faktiskt år snaaart!


Kände bara att jag behövde lägga in en bild på mina snygga shorts

Postat av: Martin

Skitsnygga! :)

2008-07-11 @ 15:36:44
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: