Godmorgon

Hejhej!
Igår fyllde min syster år så vi var på en djurpark, sedan tog jag med henne till en bra affär och vi åt Pizza hut. Jag hoppas att hon fick en trevlig dag. Så fick hon en söt pyjamas (i ett väldigt snyggt paket) av mig. Vi var på Antwerpen Zoo och det fanns hur mycket djur som helst där, roligast var det att se på små ap-bebisar och att gå i reptilhuset. Helst skulle jag velat sett när de matade pirajorna, det skulle varit spännande, hoho. Nu sitter jag och väntar på att mitt hår ska torka så jag kan platta det och sedan runt fem tiden ska vi hämta Rasmus på flygplatsen. Det ska bli jätteroligt, mina outfits har helt enkelt inte varit kompletta utan min snyggaste accessoar. Mohaha!


Gulliga flodhästar på djurparken
Ps. Tack för alla grattis sms, tyvär kunde jag inte svara eftersom det skulle blivit för dyrt att skicka från Belgien. Men puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: