En bild säger mer än tusen och ord

Hej sötnosar!
Nu sitter jag här och är attans stolt över mig själv. Jag har nämligen shoppat en början på min höstgarderob. Idag har jag varit i Bryssel med familjen. Vi började dagen i downtown delen av staden (luv, luv, luv) och gick mest runt och såg coola ut och titade i affärer. Sedan fick jag riktig kläd abstinens efter att vi varit på den läskigaste marknaden någonsin. Ja, jag kan ju ta det från början med att jag under hela tiden vi var där gick runt och sa "I'm totally freaking out!" och ororade mig för att få skabb. Människorna som var där (inte för att vara elak måste jag tillägga) såg ut att inte tagit en dusch på sådär ett sekel. Nämnde jag löständerna? Tja, man kunde köpa begagnade löständer. Min mamma köpte en tavla och hon blev så chockad över att den var så billig att hon glömde pruta (undra varför, den var ju så fiiiiin). Efter gick jag på affären Jennyfer och köpte ett per mycket snygga chinos och en stor brun kofta. När vi kommit hem från Bryssel gick jag och Emma på café och hon åt världens(?) dyraste glass och jag drack en milkshake. Jag bör också tillägga att jag gav mycket dricks, dock i encentare. Hehe. Nu ska jag kolla mailen!


Randig tröja från Land's end, tights från nån stanns, väska vintage, Rayban solbrillor (okej, fejkade men jag har äkta med) och skor köpta i Belgien.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: