Välkommen tillbaka till verkligheten

Så var sommaren officiellt över då. De flesta av mina kompisar började skolan idag, men nej, inte jag. För jag börjar skolan på torsdag. Och galet nog har jag börjat längta. Jag känner mig taggad. Resvägen är utklurad och det tror jag inte kommer vara något större problem (varken att hitta eller underhålla världens rastlösaste människa - nämligen jag själv). Äntligen kommer jag få lära mig saker igen, somna på kvällarna efter att ha pluggat i några timmar och blivit klar med ett jobbit arbete. Eftersom jag nu fyllt sexton så får jag också köpa årskort på SATS som jag tänker göra så fort som möjligt så att jag kan träna yoga igen. Mitt schema kommer vara fullbokat och alla som känner mig vet att det är då jag trvis bäst. Vaddå hardcore pluggis?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: