Igår inne i Stockholm

Igår åkte jag, Therése, Maja och Emma in till Stockholm för att shoppa lite. Jag köpte ett par nya bruna skor och en klänning. Sedan fikade vi på det gulliga lilla cafét Kladdkakan i Gammla stan (de bästa fiken finns utan tvekan i den här delen av Stockholm). När vi skulle åka hem så tog vi fel tid på tåget så vi sprang allt vad vi hade, för att komma fram och sedan upptäcka att tåget först gick om tjugofem minuter. Ah, typiskt. Känns som det här har hänt mig och Tess förr. Idag ska jag in till stan med Rasmus och se på bio vid sextiden, innan dess tänkte jag bara ta det lugnt, läsa lite och se på Desperate housewives.

Ps. Tack Tess för de jättefina födelsedags presenterna (en av dessa & detta), perfekt! Boken ska läsas från pärm till pärm!


Tess, Emma och jag i världens fulaste Kanye-West-wannabe-brillor


Gullig skylt inne på Beyond Retro


Second hand i Soaked gallerian

Postat av: Rasmus

Tvålarna såg mycket delikata ut!

2008-08-14 @ 14:51:54
Postat av: Therése

varsågod :) Den där bilden var förresten hemsk!

2008-08-15 @ 15:04:29
URL: http://theresegardstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: