Söndagskväll

För att snabbt samanfatta min helg skulle jag kunna säga att jag 1. Varit med Rasmus 2. Varit med Rasmus 3. Ätit thaimat och haft filmkväll med Tess och 4. varit med Rasmus. Man märker ju snabbt att jag är en förespråkare för variation. Så, nu, sitter jag här och väntar på att Rasmus ska komma hit igen. Vad förvånande. Senast vi sågs var ju för hela en timme sedan. Annars idag så har jag varit hos min mormor och morfar och ätit middag. Till efträtt fick vi en super god pannacotta. Jag älskar verkligen efträtter (Nu tänker ni säkert "Finns det något ätbart som Lina inte gillar?". Svaret på den frågan är spagetti och köttfärsås, jordklotets mest tråkiga maträtter.) Men nu ska jag hoppa i mina sweatpants och nån mysig tröja och sedan - se på BECK!



Förra helgens bästa efträtt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: