Nu ska jag försöka komma på hur man loggar in på Share point

HELLO!
Idag är det söndag och jag skulle kunna vara deprimerad för att det är skola imorn men det är jag inte. Jag tycker det är rätt roligt att gå i skolan nu när jag går på VRG och sedan har jag bestämmt mig för att vara positiv. Går kvällen var lyckad, fast jag tycker att det är lite konstigt att thai resturangen stänger så tidigt -  vi fick ta med oss hem för annars hade vi aldrig hunnit ätit. Nu tänkte jag leta fram lite mönstade strumpbyxor (om jag inte hittar några får jag ta och köpa ett par nån dag). Till lunch ska jag försöka laga något till mig och min syster, men annars blir det nudlar. Surprise!



Tågbild på mina cheap monday skor, helt okej faktiskt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: