Nej tack vi vill inte gå med i din sekt

Godmorgon!
Igår var jag som sagt på bio med Rasmus och så på Arkiv X: I want to believe. Den var bra fast lite äcklig ibland när några galningar snodde organ från folk. Sen tog vi tåget tillbaka vid åttatiden och då kom en norsk bibelstuderande och började predika för oss. Det började med att han frågade lite om vart tåget stannade och sen frågade han om man kunde ta något tåg till från Bålsta till Norge. Hm, lite skumt, som att han var på rymmen eller något. Sedan började han prata om massa saker som vi absolut inte ville höra på - som när han var ute och joggade och om Jesus. Jag skojar inte när jag säger att det var otroligt svårt att hålla sig för skratt. Han försökte säker värva oss till sin sekt.
Ikväll ska jag på middag hos mina kusiner och sedan kanske det blir nån fest. Jag får se vad som händer innan dess.


Moi, Andrea och Nina - sexy time!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: