Min nya favorito

Jag förstår att ni blir fullständigt skrämda från vettet när jag skriver så där mycket som jag gjorde i det förra inlägget. Ingen normal människa orkar ju läsa en sån lång text, inte äns jag som skrivit den själv orkar ju läsa klart. Men hallå, klaga inte. Jag kunde hållit på ett bra tag till, jag skrev ju banne mig en uppsats om fullständigt ointressanta saker som blev 16 sidor lång (ja, jag fick MVG). Hur svårt där det då att skriva en lika lång om den första dagen på gymnasiet? Lätt som en plätt är svaret. När jag kom hem idag, vilket inte var så herrans tidigt, belönade jag mig själv med choklad och en cosmopolitan. That's the way!


En ny randig favorittröja i garderoben, passar perfekt till ett par bleka, avklippta levis 501:or och strumpbyxor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: