Jag vet att ni saknat mig

Det var länge sedan. Fast jag har haft en väldigt upptagen vecka. På lördagen hämtade jag mina vänner från Island på Arlanda, på måndagen kom Nina och på tisdagen Sara. Dagarna sedan dess har bara varit en ända röra av shopping,  NRJ at the club musik, sushi på nya uteställen, galna filmer både på bio och hemma och gigantiska muffins. Vi har haft sådär roligt som bara ett tjejgäng kan ha tillsammans. På bio såg vi skräckfilmen "Barnhemmet", det var första gången jag såg en riktig rysare på bio och det var grymmt kul. Vädret har inte varit det roligaste dock. Själv har jag köpt tre par nya jeans inför hösten. Dessutom måste jag tips om Thai resturangen i Bålsta. Igår åkte alla hem och jag har inte haft det mycket lugnare för det, det blev middag hos några kompisar. Suverän mat!


Agnes och Andrea posar med en skyltdocka i Gammla stan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: