Jag gillar helt enkelt chokladmuffins

Just nu är jag sjuukt stressad eftersom jag borde gå och sova om.. ehum, nu? Dessutom har jag en matte diagnos imorgon och måste vara pigg och utvilad för att kunna vara mitt brightaste jag redan klockan nio i morgon bitti. Det fixar sig nog. Idag började jag klockan halv tolv och hade min första historia lektion på VRG, den var på engelska och vi började inte med något arbete. Men jag tror det kommer bli super! Sedan hade jag franska och det var alla lektioner för idag. När jag kom tillbaka till Bålsta hämtade Maja mig med sin moppe och vi åkte och köpte min favorit muffins på ICA och lite läsk. Sen hem till henne för att plugga lite matte, snacka och se på American pie. Myspysigt!



Dagens outfit (bad, bad bildkvalitet
)

Postat av: Anonym

Men good,good fotograf (;

2008-08-26 @ 17:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: