Hemma från skolresan

Nu är jag hemma igen, efter myyyyycket trassel med hemresan. Jag åkte som sagt igår till Fiskeboda i Sörmland tillsammans med alla VRG:s ettor på teambuilding. Och vi hade det väldigt roligt. Just nu är jag i vilket fall som helst väldigt trött och det skulle kunna bero på att jag somnade klockan tre efter att ha varit uppe i 21 timmar, sedan blev jag väckt i morse med att mina kompisar slog ett kastrulllock emot en kastrull bredvid min säng. Jaja, vad skulle de göra, jag var ju nästintill medvetslös. Officiellt var det konstigaste jag gjorde under resan var att dansa bugg på ett bord. But, what happens in Fiskeboda stays in Fiskeboda. Snart kommer det lite folk på middag och vi ska äta något gott och sedan tänkte jag åka iväg till pojkvännen.  


Carin Wester tröjan jag pratade lite om förut har jag provat nu. jag skojar inte när jag säger att den luddade ner hela mig. No thanks.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: