Hello world, this is me

Det har visat sig att min mormor är en hejare på att ta outfit bilder (på mig alltså, haha), se bara på bilden under. Tagen av min kära mormor. Idag kom jag till skolan klockan åtta och fick reda på att min första lektion var inställd och att jag först började klockan tio. Så jag satt och läste Gossip girl i typ två timmar. Sedan hade jag Engelska med Ernie, en jätte bra lärare, och sen var två till lektioner inställda så jag slutatade klockan elva, åt lunch i skolan och fixade ett biblioteks kort som gäller på alla bibliotek i Stockholm. När det var klar promenerade jag runt lite och kollade i affärer. Aj, mina tår är ömma!


Vem kan det vara?

Postat av: Beth

Åh, vilken underbar klänning. Skitfina detaljer!

2008-08-27 @ 21:50:04
URL: http://bettebett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: