Söndag

Idag är det söndag. Och jag gör det man mest brukar göra på söndagar- gå runt och sega och ha det långtråkigt. Eftersom jag är i Belgien så är alla affärer och allt stängt idag. Även fast jag for runt i centraleuropa igår är jag uttråkad idag. Tyskland, Luxenburg och Belgien. Jag köpte lite duschlotion, shampoo och balsam från det fanska märket Le petit marseillais. Jag hade min halvnya tröja från Urban Outfitters. För dem som inte vart där är det en underbar affär på Biblioteksgatan i Stockholm. Där hittar man inte bara deras eget märke utan även Sonia Rykiel och lite Vintage.

För dig som är sugen på Vintage finns det även en jättebra lite hörna på Topshop. Jag planerar att kolla in en Vintage affär på Odengatan någon dag i sommar också. Utomlands kan man också fynda fullt med Vintage. Solbrillor, scarfes och väskor (även skor i vissa fall) är det jag spanar in först. Själv älskar jag mina oversizade-tanatglasögon i blekrosa som jag hittade på Topshop. Flera vintage brills hittar du här!

Ikväll blir det förhoppningsvis middag ute. Yes.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: