På fötterna

Idag så blev det nöjesparken Walabi, som kan skryta med 11 bergodalbanor (om inte fler?). Även fast jag inte åkte så många han jag med mycket kul. Till lunch blev det en vegitarisk hamburgare och till middag blev det grillat. På vägen hem så han jag även med ett köp av gladiator-ispirerade sandaler 8som enligt mig är det snyggaste att ha på fötterna just nu). Om det blir fint väder imorn så matchar jag dem med en t-shitklänning- en av sommarens favoritcombos. Enkelt men snyggt.

Några andra som ser fräscha ut i grek-sandaletterna är Ashley Olsen, Kate Moss, Lindsay Lohan och Kylie Minogue. och det går faktiskt att hitta hyffsat snygga i hemma i Sverige också. Kolla in Sko Punkten och Din sko och du kommer definitivt komma hem med ett par.

Även fast de här aboslut inte kommer hålla under hösten och det är tveksamt om dom gör en comeback nästa sommar så håller de hela sommaren och är snyggast just nu. Dessutom matchar det till så gott som allt i min sommar garderob.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: