Mycket att göra. Not

Så vad gör jag idag då?

Tydligen blir det inte mer aktivt än att kolla modebloggar (beroende,beroende,beroende), läsa massa och inte vet jag. Har gjort 50 tusen outfits i photoshop men det funkar ju inte att lägga upp dem här. Eller jag förstår ialla fall inte. Blääää. Dessutom så vill jag gärna få reda på hur man ändrar bakgrund och Header. För dom är inte särskilt snygga enligt mig.

På Måndag kommer jag hem till Sverige igen. Då har jag massor att göra, jag fyller ju år på Tisdag! sedan kommer massa kompisar och vi ska slagga i lill-stugan hela veckan. Menmen, jag måste hitta ett par gammal levi's jeans och klippa av (dom måste vara grymt slitna) och sedan bära till nån av mina nya tunikor från Zara. Det låter bra.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: