Doing Amsterdam.

Tjenamors.
Idag blev det dåligt med shopping. men,men. Det är ju skönt att göra lite andra saker ibland. Så jag har läst, promenerat, vart lite social och matat ankor (och änder och gräsänder och fiskar..). Sedan så har jag ätit lite imellanåt.

Imogon så blir det Amsterdam om jag får som jag vill. När jag tänker på Amsterdam tänker jag på droger, tulpaner, kanaler, träskor och att om man parkerar på fel ställe så låser dom fast däcket. Intressant blandning minst sagt. Och visst har jag varit där förut, när jag var mindre. Då trodde jag att tablettaskarna med pantrar på inne i affären var godis. Mamma sa att det var xtc. Ett annat minne var att jag somnde när vi åkte båt i kanalen.

Så för alla nyfikna som undrar vad jag ska göra i Holland - tja, det är helt enkelt inte farligare än att gå på museum, shoppa lite och sitta på café. det är ju trotts allt semester.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: