Tisdag

Okej, den här bloggen har på något vis förvandlats till en expotion av mode- både bra och dåligt.Det dåligaär att modet helt knuffat undan mitt liv ur den. När skrev jag senast vad jag gjorde lixom? nej, exakt ingen kommer ihåg.
Det positiva är att jag älskar mode och kan inte få nog av det så jag bara fortsätter, fortsätter och fortsätter ( heh, yes jag skulle skriva ännu mer om jag hade tid). Så det får det bli ändring på.

Idag vaknade jag och det var ovanligt skönt att ligga kvar i min säng. Efter ett tag så lyckades jag på något vis släpa mig upp ur sängen och ner till frukostbordet där jag sömningt (annan beskrivning: halvdöd) åt två stycken mackor insmetade i jordnötssmör. Och nu är det slut också! (jordnötssmöret asså) Helt förfärligt! Jag gjorde mig iordning och snabbade mig ut till taxin - där jag i desperata behov försökte piggna till genom att lyssna på "way to" högt ljud i min iPod. Och nej, Golddigga lyckades INTE pigga till mig. När jag kom till skolan så övade jag och Tess lite på vår Engelska sen fortsatte dagen i samma stil fast jag någon gång runt lunch så vaknade jag till något.

Påväg hem i taxin blev jag uttråkad och bestämde mig för att se på Pirats of the Carrabian ( i min iPod video för dem som undrar, nej jag hade inte med mig en tv i bilen) Vilket ledde till att jag mådde illa.

Nu ska jag ta och:
1. Duscha
2. Tana med min summer glow från dove
3. Hitta lite tailändska recept i tema
4. Så på sex and the city?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: