Idagens

Jag måste säga att jag är stolt, glad och lättad att jag klarade av denna torsdag hemskadag utan att falla in i någon djup deprition. När det är torsdag så går nämligen allt snätt fall man heter Lina. När jag kom hem från skolan tog jag en dusch och försökte duscha bort alla torsdags kännslor. Det funkade bra, sedan unnade jag mig en vaniljlatte och en nutella-insmetad macka. Det var gottt. Nu ska jag göra ansiktsmask!

Dagens citat; Jag lever fullt ös medvetslös ( Sa jag till mamma om att jag inte kunde fatta hur Emma tyckte det var kul att vara hemma på fredags- och lördagskvällar.. )

philosophy double rich hot cocoa shampoo, body wash, and bubble bathphilosophy the gingerbread man shower scrub

Vill ha idag!       Hot cocoa och the gingerbread man produkter!

Postat av: Felicia

Im in love with Philosophy!

2007-01-19 @ 18:18:01
URL: http://charmingsaturday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: