Idaaag;


Jag kom just hem från gudstjänst med Elin, Tess och Lonja. När det var klart så nappade jag åt mig en bulle och hoppade jag in i bilen åk åkte hem (nej, jag körde inte). Snart ska jag njuta av min fantastiskt härliga chiclit-roman "Alla var där". Jag fruktar stunden när den kommer ta slut, men jag har trots allt nästan hundra sidor kvar..
                     Omslagsbild <-- Me love!
Imorn är det min hatdag ( som jag ahr utsätt den till). Jag har nämligen musik och syslöjd bland annat. Och eftersom jag är så omusikaliskt blir det ingen dans på rosor. Och det där med korsstygn går väldigt segt, förhoppningsvis blir den klar innan jag börjar pensionsspara.

Min helg är redan fullbokad, inte en ända sovmorgon (fullt ös medvetslös lixom)
Fredag: Biblioteket, va med flickorna och få gäster på kvällen
Lördag: Åka på konfa-läger, packa!
Söndag: Konfa läger då med, kommer hem nån gång, rammlar ihop i en hög på golvet av utmattning- typ.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: