Söndag;

Snörvel, snörvel, snörvel-

Jag är superförkyld. Min näsa lyser rött som ett stoppljus och jag ser allmänt förfärlig ut. Men jag är duktig och gör läxa ändå. Håller på och skriver om Dalai Lama, Thailändsk mat, om dykning och sen så ska jag plugga till So-provet och göra lite mer läxa. Nu ska jag unna mig lite kakor.

Ps. Var det bara jag som tycket att melodifetivalen var patetisk?

Anna Book och Tommy Nilsson - Foto: Maja Suslin/Scanpix

Postat av: Ninaa <3

Stackarn =/ Men duktig du är att du gör läxor ;) HAHA, inte som jag som sitter o läser läxor i 15 min, sen så mister jag koncentrationen o gör nått annat =P

2007-02-04 @ 18:03:53
Postat av: Elin "Elon" Almstedt

Jag kollade inte ens på den för den är så jobbig man tappar intresset direkt...Krya på dig!!!!!!

2007-02-04 @ 18:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: