Svart, silkigt och trendig tweed

Twelfth Street Button Front TunicTwelfth Street Wide Leg Trouser in Bark

Twelfth Street by Cynthia Vincent är nog den bäst bervarde designhemligheten för veckan. Inte visste jag att det fanns en designer med så snygga kläder vid namn Cynthia Vincent. Hon har lyckats fånga varje hösttrend ( stickade västarm, oversizade tröjor, allt som heter svart, skärp högt upp i midjan och heta volnagblusar) men som vanligt kostar alla snygg plagg en förmögen het och tuvär äger jag ingen sån så jag får hålla mig till någålunda bra kvalitets plagiat från typ H&m. aja, inget mer gnäll över det. på fredag blir det i alla fall shoppinga ;D


Postat av: Ängla

Tröjan ser skön ut.

2006-09-05 @ 21:35:21
URL: http://englaellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: