Stockholm:-

Jag kom just hem från en heldag i Stockholm. En beige väst och en gigantisk jordgubbsmuffin rikare. En pappa något fattigare ;D Det var ganska förvirrande och svårt att hitta Gina Tricot. Ja, eller jag hittad det ju aldrig =/  Men det blev en snygg mjuk väst i beiget mjuk tyg från h&m.  Ikväll får vi gäster så jag har klätt mig lite fint i: -         Min nya väst!-         Gammalt blått (mycket trendigt) vintage skärp från mamma.-         Min svarta, skinny jeans från Esprit (som jag har halvt växt fast i)-         Vitt ribbat linne från Vailent-     Grå knästrumpor (nertryckta) från Lindex.

Det här sa Coco Chanel (fick bara lust att lägga in lite roliga fraser från henne)

"Det finns de som tror att lyx är motsatsen till fattigdom. Nej, det är motsatsen till vulgaritet"

"Modet är skapat för att bli omodernt"

"Börja med klänningen, inte med detaljerna"





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: