SÖMNBRIST:

hejsan!

Så himmla trött alltså. Igår sov jag hos Lonja med Tess, Nina och Elin. Hade det mysiiigt. Men det blev sent. Va ute lite på kvällen, tänkte gå till det där tivolit (jag gillar inte tivolin..) men det va bara massa lodare där så vi hängde bara lite i stället. Träffade några från skolan och busade lite xD 

Idag så är min kusiner här och vi är bortbjudna på både lunch och middag (hos olika) grymt jobbigt. Vill sova. Får hoppas att jag får nya VR som tröst. Dessutom så har jag läxor. Som jag inte orkar göra. Så i morgon blir det typ 1 ton. hjälp, det blir bara bättre och bättre....  Suck!

jag vill sova!!! nu!!!!


Postat av: Johanna

Ja, det blev så hemskt mycket läxor just nu. Jösses. Men vi klarar av det :)

2006-09-17 @ 22:21:06
URL: http://johaaannna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: