Modefrågor

Svart

5 moderfågor jag ger dig svar på:

1. Vilket är dens största höst-mode missen som vi kommer att göra?
Att inte våga sticka ut med trendiga plagg och vilja följa mängden för mycket. Våga vara trnedig alltså!
2. Vilken färg ska vi skippa?
Alla vet ju redan det där omatt pasteller är ute men ljusrosa va ju helinne föra hösten men känns fel denna.
3.Vad ska jag satsa på för jacka i höst?
En kappa i något mjukt matrial. Om det inte är så kallt ute funkar också en tweed kavaj.
4. Vilka byxor kommer vi få se mycket av?
De svarta slimmade jeansen håller i sig även fast de går mot en gråare ton. På catwalken och från de stora modehusen får vi se mycket vida kavajbyxor för tjejer.
5. Om jag ska köpa en ny väska men vill satsa lite extra och köpa en lite dyrare, vilken ska jag välja då?'
Det är lätt, en klassiker i skin som håller länge både i mode och själva matrial. Zara har snygga väskor just nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: