Lyxmode

Lyxmode

I höst gäller det att se dyr ut. Inte bllig. Även fast det kan va jäkligt dyrt att se billig ut och faktiskt ganska budget att se dyr ut. Men ett par chanel klassiker till skor och ett outfit som går i svart kan du inte komma fel i höst ( även fast skorna är fejk och resten av outfitset från h&m - Madonna shoppar på h&m så dahh!)

Mitt budgetmåste i höst:
Budgetmåstet i höst är några enkla basplagg som skortor i vitt och svrata skinny jeans.

Mitt lyxmåste i höst:
Smink från Chanel eller dior. Ska passa på att shoppa på höstlovet!




Postat av: Thomas

Hepp,, googla efter feta skjortor och såg denna sida och i min enfaldighet trodde jag att jag hittat en sida där man visar det senaste från herr mode fronten,,,menar dock inte Traschman(dressman)men kul sida,,,dock ser det ut som det är en uppdaterad blogg:::::::::::::)

2006-10-11 @ 00:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: