Idag

Det känns tråkigt att börja ett blogginlägg med att säga att "idag har jag vart i skolan" som jag alltid gör så det ska jag inte göra den här gången för det har blivit väldigt utchatat.  Men igentligen jag kan ju inte börja med att skriva vad jag gjorde efter skolan. Då missar man ju en del? aja, shit the same så får det bli...

Efter skolan så följde jag med Lonja hem. Vi hade bakat kakor på hemkunskapen och alla bjöd mig så jag mådde smått illa, ändå proppade jag i mig 4 kakor till. Ibland kan man undra vad det är för fel på mig, men det är bara sån jag ä :-P  När vi kom till Lonja skejtade vi lite och tro det eller ej men nu börjar det alltså likna något. Det gick inte riktigt lika bra för soffan som typ hade en nära döden upplevelse med sin åkning. Lonja och jag gick till Lidle och köpte choklad. Sen så gick vi till ICA för att köpa Pizza. Som blev typ helt svart, vi brände den som jag gör med allt som kommer i samma kök som mig :-P   Klockan halv sex så va det konfa möte. Jaaa, vad ska man säga om det då. Prästen va ju lite udda och jag hörde inte så mycket ( typ två ord...) av va han sa. Kom i samma grupp som kompisarna och det känder jäkligt soft!
Sen så hörde vi på ett Elvis Wannabe band och åt bullar.

Sen ska jag se lite på sex and the city!

Sex and the city box 3:


av 5 möjliga.

Den är det bästa av det bästa lixom, beroende framkallande!

Mode miss:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: