Glossy kisses!

Alla som vill köpa ett äkta lip-plumping bimbo gloss (som mig, eller nja, jag visste faktiskt inte att det var det men, men..)så passar Dior kiss alldeles utmärkt. Det känns skildnad och din mun blir snabbt plutigare. Lite överklass kanske för ett lipgloss (200:-) men det kostar att ligga på topp.

Dock tycker jag att det luktar lite för strakt, och att det glittarar lite för mycket men det här är ett msåte bara för att det är dior. Om det varit h&m hade det inte alls varit samma sak (jag hade troligen slängt det)
men när man har dior känner man sig alltid otroligt lyxig.

Har inte Jessica simspn använt lite för mycket Lip plump? nja, sånt här resultat får man inte änns av dior så det är nog farbror doktor som har varit frame..
Och hur är det med Angelina Jolie?  Äkta plastic läppar!

Poäng:
 av 5 möjliga!

Postat av: Mie*

Ja, där ser det lite plastigt ut! Fast lite plut skadar ju inte o Dior ÄR lyxigt!

2006-09-19 @ 20:54:56
URL: http://teobok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: