Dagnes efterlängtade...

Dagnes efterlängtade...
... kändisbild blri som vanligt på jess. Börjar vänja mig vid att hon har hollywoods oftast snyggaste outfits. Hon har verkligen blicit chic. Om man söker efter jessica simpson på min blogg är det faktiskt ganska många träffar man får.

get the look:
Boots: Snygga botts i kastanjebrunt passar finfin på fossingarna även i höst. De här godingarna hittade jag på la redoute.se
idomin: för att få sådär ljusrosa läppar. Kostar typ en tjuga och är verkligen värd sitt pris. dessutom så gör det läpparna mjuka.
Lila klänning: kostar troligen as-mycket för jag hittade den på net-a-porter.com men en va fin och liknade Jessicas så den fick komma med.
Väska: oxå från la redoute. vad passar bättre än en skinväska dessa dar :-P? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: