Bad day

Jaa, man kan ju knappast säga att min dag var sådär toppen. undra om man äns kan säga att den va bra?  Inte om jag får välja i alla fall...  Ja, vad ska jag börja med då? alla var sura på mig och de som inte var sura på mig tyckte att jag va sur.. :-S   ...   Riktigt tråkiga lektioner var det också, och bullarna blev äckliga som vi gjorde på hemkunskapen. Jag fick bara 22 på so provet (av 30!! jag vill bara gråta!!) och ungär där så rasde min dag samman. Och sen var det orgentering, som är så jobbigt att jag inte änns kan stava till det...

suck! Nu har jag klagat klart och ska skriva nått vettigt.. typ..


Förlåt för att min blogg svämmar över av catwalk bilder för höstens mode men jag kan inte låta bli!
Det här coola outfitet är faktiskt från Sonia Rykiel. Gillade specilt hennes vita mössa och coola t-shirt med häftigt svart/vitt tryck!

Postat av: Mie*

Låter inte som ngn vidare bra dag! Hoppas att kvällen blir bättre!

2006-09-20 @ 15:52:36
URL: http://teobok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: