Utmanad:

Vad heter du?
Lina
Vart bor du?

Bålsta
När är du född?

1992
Beskriv din stil med 3 ord?
modern, street, girly (ish vad jag hatar det där odet girly!)
Vad innebär mode för dig?
livsviktigt och skall tas på sörsta alvar xD
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
hmm.. svårt. jag älskar shoppingen i Paris men här i sverige ä det Gina trcot å så ä jag ju adicted to H&M
Shoppar du second hand?
neee..
Vad är din favorit i höst?
kappor med stora knappar och så är det alla snygga skor från chloé
Hur mycket shoppar du för i månaden?
vet inte så mkt jag kan
Dyraste plagget respektive billigaste?
Mina Levis jeans för ca 1000 spänn mitt billigaste ä nog några strumpor^^

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Jag är designer och jobbar med det jag älskar med, jag sitter med en shysst våning i New Yorkoch min blogg ä jätte känd ;)
Brukar du tröstshoppa?
nej, shopping är bäst när man ä på bra humör, om jag ä ledswen snackar jag med nån eller äter massa godis ;)
Högklackat eller lågklackat?
Lågklackatkänner jag mig säkrast i.
Vilken är din drömväska?
Marc Jacobs nån ?
Vilket blir ditt nästa köp?
vet inte, märkessmink?
Favoritblogg?
min och några fler!
Vilka är dina stilikoner?

Kate Moss och Gemma Ward
När upptäckte du ditt intresse för mode?
Jag föddes med det ;)
Vad vill du jobba med i framtiden?
Designer eller moderedaktör
Favoritplagg just nu?

svarta skinny jeans
Favoritaccessoarer?
skorna i höst =)


Postat av: Johanna

Bra gjort där :)

2006-10-12 @ 16:47:52
URL: http://johaaannna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: