Today

Today

Ush, så har jag blivit riktigt förkyld. Och jag har ju ingen annan att skylla på än mig själv =/ (synd) Igår så tjatade mormor och mamma på att jag inte kunde gå på festen i kortkort och att jag skulle bli förkyld men jag struntade helt i deras komentarer och skuttade glatt iväg till halloweenpartyt i mitt cheerleader-outfit. Snygg, men kallt. Fast igentligen var det värt en lite förkylning.

Ikväll är det fest igen - hemma hos mig. Halloweenfilmkväll (mys,mys,mys) och så ska vi skrämma upp varandra riktigt mycket med spökisar och anden i glaset. Sen blir det pizza. flickorna (<3) sover över!

Idag så har jag vart och shoppat (mamma tvingade med mig) varma kläder till island. Eftersom att jag vägrade att sätta på mig värsta kängorna modell vildmarks-style så blev det ganska jobbigt att hitta ett par jättevarma snygga. Men tillsist så hittade jag i alla fall ett par jättefina puma-boots (gore-tex oxå!) Det blev 1000 spänn för dom. Sedan så hittade jag också ett fint SNÖ OF SWEDEN halsband som trevligt fick följa med mig hem (där rök ytteliggare 200:-) Nästa vecka blir det mycket shopping!     Sedan fick jag följa med på några lite mindre roliga affärer -det vill säga porslin. Men jag klarade mig eftersom jag fick gratis cappuccino och varm choklad =D Uttnytjade tillfället lixom.

Men nu måste jag gå och snyta mig och smörja in min röda näsa med vaselin. puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: