Lite mode måsten bara..

Jag sitter och kollar in höstmodet. Lusläser en modetidning som om det vore självaste bibeln och kollar känids outfits som om det gällde liv och död. Men sån är jag. Hittar många snygga saker. Lite saker från sass&bide och det är ju inte för inget som det är Kate moss favvo. Och sen så böra för att nämna det så måste jag säga att Nicole Richies nya höstlook värkligen ä fin. Stora halsdukar och äkta stuprörsjeans, man blir bara grön av avund!
 can't live without haoute couture!

Lina måste ha i höst:
- Nya mörkblå sturprösjeans som sitter sådär drop-dead-fine.
- Versaces nya parfym som passar mig ulta perfekt! den ´heterbright crystal och ä så rosa och diamond det kan bli.
- kappa? fast det verkar nästan hetare med jacka nu? hjälp mig å välja!
- BWO nya skiva? om det kommer en så ä det ett måste! (ni får säga vad ni vill) eller så blir det scissor sisters!
- ögonfransböjare - måste ha bara!

ok, jag får fortsätta på listan sen....

Postat av: Anna

läs gärna min blogg den är alldeles ny och komentera gärna.

2006-10-12 @ 20:38:50
URL: http://annaannanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: